Oferta

Obsługa księgowa:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (handlowych)
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego
  • prowadzenie ewidencji podatku VAT
  • sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych
  • sporządzanie raportów kasowych
  • sporządzanie ewidencji przychodu na potrzeby zryczałtowanego podatku dochodowego
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie miesięcznych raportów finansowych
  • przygotowanie deklaracji dla ZUS-u i ich wysyłka drogą elektroniczną
  • przygotowanie deklaracji podatkowych PIT, VAT, CIT i innych
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilans z załącznikami, rachunek zysków i strat

Obsługa kadrowa:

  • sporządzanie umów o pracę
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych
  • sporządzanie oświadczeń zgodnie z Kodeksem Pracy
  • sporządzenie świadectw pracy
  • prowadzenie teczek osobowych pracowników
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń
  • prowadzenie kartotek urlopowych
  • prowadzenie kartotek ewidencji czasu pracy
  • ewidencja świadectw lekarskich
  • kontrola dokumentów historycznych pracownika
  • skierowanie na badania lekarskie
  • szkolenia pracowników w zakresie bhp i ppoż.

Obsługa płacowa:

  • rejestracja pracownika w ZUS
  • sporządzanie list płac
  • naliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków
  • naliczanie ekwiwalentów urlopowych
  • naliczanie premii, nagród
  • rozliczanie nadgodzin
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
  • sporządzanie deklaracji wyrejestrowujących pracownika
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego – PIT-4R
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PFRON
  • reprezentacja w Urzędzie Skarbowym, ZUS, GUS

Obsługa finansowa:

  • rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy
  • przygotowywanie wniosków o płatność
  • ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,
  • kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów
  • monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności
  • kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty
  • ścisła współpraca z klientem w zakresie realizacji i rozliczania projektu
  • kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia
  • badanie rynku pod kontem podejmowanych decyzji dotyczących faktoringu, leasingu, kredytów bankowych
  • negocjacje z instytucjami finansowymi